• ۵۵۵۸۹۲۳۱۲۹
  • +905558923129
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

محبوبیت بسته تخفیفی برای پزشکان عمومی تا این لحظه

محبوبیت 70%

محبوبیت بسته حرفه ای برای سایر رشته ها

محبوبیت این بسته 90% می باشد.

توضیحات بسته تخفیفی

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

توضیحات بسته پرطرفدار

status post img red

 

ترجمه مدارک:

در بسته تخفیفی، هزینه ترجمه کلیه مدارک در فرآیند معادل سازی بر عهده متقاضی می باشد. خواه این ترجمه در ایران انجام بشود یا در ترکیه . قاعدتا اگر ترجمه مدارک در ترکیه انجام شود، این ترجمه ها دارای اعتبار بسیار بالاتری می باشند. در این بسته اگر متقاضی خواستار ترجمه رسمی مدارک خود را در ترکیه داشته باشد، شرکت همه این امور را به صورت کامل برای متقاضی انجام می دهد و این مورد با همان هزینه خالص نوتر و مطابق با فاکتور رسمی محاسبه می شود.

ترجمه و نوتر مدارک :

  • دیپلم دبیرستان قدیم (چهار ساله) (فعلا اجباری یا الزامی نیست - بنا به درخواست خود متقاضی)
  • دیپلم دبیرستان جدید (فعلا اجباری یا الزامی نیست - بنا به درخواست خود متقاضی)
  • پیش دانشگاهی جدید (فعلا اجباری یا الزامی نیست - بنا به درخواست خود متقاضی)
  • دانشنامه عمومی پزشکی (الزامی می باشد)
  • دانشنامه عمومی دندان پزشکی (الزامی می باشد)
  • مدرک تخصص پزشکی (الزامی می باشد)
  • مدرک تخصص دندان پزشکی (الزامی می باشد)
  • ریز نمرات آیتم های الزامی
  • کلیه امور مربوط به ترجمه رسمی وکالتنامه (الزامی می باشد)

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل معادل سازی مدارک تحصیلی یک متقاضی در هر رشته و در هر مقطعی، انجام امور مربوط به ترجمه رسمی مدارک می باشد. متاسفانه در بسیاری از پیج ها و صفحات غیر رسمی، موضوع ترجمه مدارک را به صورت کاملا غلط توضیح و یا مشاوره داده که در ادامه مسیر مهاجرت تحصیلی متقاضیان مشکلات زیادی بوجود می آورد. توصیه اکید مشاورین شرکت ما این است که چنانچه مقصد شما برای ادامه تحصیل و یا کار، کشور ترکیه می باشد، بدور از هر گونه توصیه و یا پیشنهادی، مدارکتان را در ترکیه و در یکی از مراکز ترجمه اسناد رسمی یا همان نوتر، این امور را با ضریب اطمینان 100 درصدی انجام دهید.

نکته مهم :

چنانچه یک متقاضی برای کم شدن هزینه نهایی پروسه معادل سازی، اقدام به ترجمه رسمی مدارک خود در ایران کند، مسئولیتی در قبال تائید یا عدم تائید مدارک متقاضی نخواهیم داشت.


تنظیم و ترجمه وکالتنامه:

در بسته تخفیفی هزینه تنظیم و ترجمه رسمی وکالتنامه بر عهده متقاضی می باشد. قاعدتا اگر به هر دلیلی متقاضیان معادل سازی قصد انجام این فرایند از طریق شخص ثالث را داشته باشند، بایستی این وظیفه در قالب یک سند رسمی (وکالتنامه) تایید و سپس به رویت سازمان برسد.


هزینه ثبت پرونده

هزینه ثبت پرونده در حال حاضر رقمی در حدود ۱۵۰ لیر می باشد. شرکت بابت ثبت پرونده متقاضیان بسته تخفیفی هیچ دستمزدی و یا هزینه بالاسری دریافت نمی کند. این مورد را با همان هزینه خالص محاسبه و دریافت می کند.


هزینه آزمون معادل سازی

در بسته تخفیفی، این هزینه بر عهده خود متقاضی می باشد. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام و انتقال هزینه را شرکت به صورت رایگان انجام می دهد و بابت این مرحله هزینه اضافه از متقاضی دریافت نمی کند


 کلیه مکاتبات اداری

شاید در نگاه اول این آیتم برای بسیاری از متقاضیان یک آپشن غیر ضروری و حتی بار هزینه ای مضاعف می باشد. اما در نظر داشته باشید که انجام برخی از امور،  بوسیله مکاتبات اداری امکان پذیر می باشد. بنابراین شرکت در تمامی بسته های عرضه شده و همچنین در تمامی ادواری که بسته های تخفیفی را ارایه داده است، با توجه به میزان اهمیت این آیتم تحت هیچ شرایطی پوشش خدماتی خود را از مکاتبات اداری قطع نکرده است. با این حال چنانچه یک متقاضی برای کم کردن هزینه های جاری قصد حذف این آیتم را داشته باشد، فقط با مسئولیت خودش امکان پذیر می باشد.

 نکته بسیار مهم در امور مکاتبات اداری:

هر نوع درخواست مکاتبه ای که متقاضیان در ارتباط با امور معادل سازی با سازمانهای مرتبط در این مورد در کشور ترکیه داشته باشند را ، اس دی ال در همان لحظه ای که این درخواست مطرح شود آنجام می دهد. این فرایند شامل هزینه خواهد بود که کلیه هزینه های مرتبط بر عهده متقاضی یا درخواست کننده از اس ای ال می باشد. البته این هزینه هم مطابق با فاکتور رسمی می باشد و اس دی ال دستمزدی از بابت این مورد دریافت نمی کند.


دنکلیک دیپلم

در مقطع کنونی و در فرآیند پروسه معادل سازی،  دنکلیک مقطع دیپلم الزامی یا اجباری نیست اما این مورد هم جزو اصول تایید شده سازمان معادل سازی نیست و یک آیتم دل بخواهی از طرف کارشناس می باشد. بنابراین معادل سازی مقطع دیپلم ازآیتم های اجباری خارج شده است و فقط درصورت درخواست متقاضی و با اخذ هزینه امکان پذیر می باشد.


آزمون آزمایشی

این نوع آزمون ها که در مقطع معادل سازی و رزیدنتی ترکیه و توسط وب سایت آموزشی اس دی ال ارایه می شود، برای خدمات گیرندگان بسته تخفیفی ، برای یک ست 5 گانه آزمونی شامل کلیه دروس و سرفصل ها به تعداد 600 سوال جدید و غیر تکراری ، و دو آزمون مجزای شبیه سازی شده از آزمون رسمی را شامل می شود و سطخ آمادگی متقاضی را بالا می برد.


 بسته کامل آموزشی

در این بسته تخفیفی، منابع اورژینال از هر شرکت مادر ارایه دهنده پگ های آموزشی ترکیه را شامل می شود، به این نحو که متقاضی هر نوع کتاب یا رفرنس صوتی یا تصویری که نیاز داشته باشد را به صورت فاکتور رسمی از شرکت مادر تهیه و بدون محدودیت در اختیار متقاضی قرار می دهیم . سعی ما در آن است که این پگ های ارایه شده با تخفیف نیز همراه باشد. تضمین میدهیم که در این بسته ها ، اس دی ال هیچگونه سود و یا هزینه بالا سری در نظر نمی گیرد و اگر شرکت مادر ارایه دهنده پگ ها تخفیفی لحاظ کند ، این تخفیف مستقیما به حساب خود متقاضی منتقل خواهد شد.

نکته مهم یک :

دریافت منابع و کتابهای اورژینال که به صورت فیزیکی می باشد، بعد از درخواست متقاضی و با اخذ هزینه خالص امکانپذیر می باشد.

نکته مهم دو :

چنانچه فرمت منبع درخواستی جزو فرمتهای ممنوعه شرکت مادر خدمات دهنده باشد یا تابع قوانین خاصی باشد، در این زمینه خود متقاضی بایستی اقدامات لازم را انجام دهد اما فرآیند خرید و یا ارسال میتواند به صورت رایگان توسط اس دی ال انجام شود.


امور استاژ

کلیه موارد اداری مربوط به دوره استاژ نیز در این بسته پوشش کامل داده خواهد شد . هزینه مکاتبات اداری البته مطابق با فاکتور رسمی، در این آیتم بر عهده متقاضی می باشد. (معمولا فقط یک بار)


 امور اداری اقامت

همانطور که می دانیم ورود به ترکیه برای ایرانیان شامل ویزا نمی باشد و مهر ورود به ترکیه که توسط اداره مرزبانی در یکی از مبادی ورودی زمینی یا هوایی در پاسپورت ایرانیان ثبت می شود، برای اقامت های کمتر از 90 روز، معتبر است. اما چنانچه متقاضیان قصد اقامت بیشتر از 90 روز داشته باشند لازم است تا از اداره مهاجرت ترکیه و بر اساس معیار های قانونی نسبت به دریافت مجوز قانونی اقامت خود بر پایه یکی از آیتم های مورد تایید این اداره اقدام کنند.

در دوره استاژ در شرایط خاص یا عمومی ، این آیتم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و از پوشش مشاوره ای اس دی ال به صورت رایگان برخوردار است.(تنظیم فرم های اداری+ بیمه)

نکته یک :

خدمات مربوط به فرآیند دریافت اقامت قانونی در این بسته برای متقاضی و خانواده درجه یک ایشان به صورت رایگان انجام پذیر می باشد و متقاضی در فرآیند دریافت اقامت، فقط دیون قانونی مربوط به ادارات دولتی و نهاد های زیربط را انجام میدهد.

نکته دو :

در صورتی که برای پرداخت دیون از طریق درگاه های رسمی و دولتی، متقاضی با مشکلات پیش بینی نشده مواجه شود، این مورد نیز توسط شرکت امکان پذیر می باشد.


 عضویت در نظام پزشکی

بر طبق قوانین کلی کار و فعالیت حرفه ای برای خارجی ها در کشور ترکیه لازم است تا هر متقاضی جهت دریافت مجوز کار مستنداتی ارایه دهد (قوانین اداره کار). قسمتی از تکمیل این قانون برای پزشکان، عضویت در سازمان نظام پزشکی ترکیه و دریافت شماره نظام می باشد. دربسته تخفیفی، متقاضی می تواند از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت جهت ثبت در سازمان نظام پزشکی ترکیه بدون محدودیت استفاده کند.


موارد اداری مجوز کار

فقط به صورت مشاوره امکان پذیر است. در این بسته و برای این آیتم به صورت محدود خدمات مشاوره ای ارایه می گردد.


 آموزش زبان ترکی

منابع آموزش زبان ترکی به صورت رفرانس استاندارد دیجیتال ، بنا به شرایط متقاضی ، ارایه می شود.


 

درخواست رسمی جهت عقد قرارداد! جهت عقد قرارداد باید مطابق راهنمایی ارایه شده عمل کرده.

 


سنگ دسترنج لبخند (اس دی ال) ©