• ۵۵۵۸۹۲۳۱۲۹
  • +905558923129
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

محبوبیت بسته حرفه ای برای تخصص پزشکی و بالاتر

محبوبیت 100%

محبوبیت بسته حرفه ای برای سایر رشته ها

محبوبیت این بسته 1% می باشد.

توضیحات بسته حرفه ای

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

توضیحات بسته پرطرفدار

status post img red

هزینه ثبت پرونده

شرکت بدون هیچ محدودیتی در دوره قرارداد هزینه های اداری مربوط به شروع پروسه را تقبل می کند. فارغ از میزان تورم و با توجه به برابری نرخ دلار در برابر لیر ترکیه.


اولین آزمون معادل سازی

شرکت بدون هیچ محدودیتی در دوره قرارداد هزینه های اداری مربوط به اولین آزمون معادل سازی را تقبل می کند. فارغ از میزان تورم و با توجه به برابری نرخ دلار در برابر لیر ترکیه.

نکته :

در صورتی که متقاضی در اولین آزمون موفق نباشد، دومین آزمون با پنجاه درصد تففیف امکان پذیر می باشد.


 کلیه مکاتبات اداری: نامحدود

شاید در نگاه اول این آیتم برای بسیاری از متقاضیان یک آپشن غیر ضروری و حتی بار هزینه ای مضاعف می باشد. اما در نظر داشته باشید که انجام برخی از امور،  بوسیله مکاتبات اداری امکان پذیر می باشد. بنابراین شرکت در تمامی بسته های عرضه شده و همچنین در تمامی ادواری که بسته های تخفیفی را ارایه داده است، با توجه به میزان اهمیت این آیتم تحت هیچ شرایطی پوشش خدماتی خود را از مکاتبات اداری قطع نکرده است. با این حال چنانچه یک متقاضی برای کم کردن هزینه های جاری قصد حذف این آیتم را داشته باشد، فقط با مسئولیت خودش امکان پذیر می باشد.


ترجمه و نوتر مداک :

  • دیپلم دبیرستان قدیم (چهار ساله)
  • دیپلم دبیرستان جدید
  • پیش دانشگاهی جدید
  • دانشنامه عمومی پزشکی
  • دانشنامه عمومی دندان پزشکی
  • مدرک تخصص پزشکی
  • مدرک تخصص دندان پزشکی
  • کلیه امور مربوط به ترجمه رسمی وکالتنامه

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل معادل سازی مدارک تحصیلی یک متقاضی در هر رشته و در هر مقطعی، امور مربوط به ترجمه رسمی مدارک می باشد. متاسفانه در بسیاری از پیج ها و صفحات غیر رسمی، موضوع ترجمه مدارک را به صورت کاملا غلط توضیح و یا مشاوره داده که در ادامه مسیر مهاجرت تحصیلی متقاضیان مشکلات زیادی بوجود می آورد. توصیه اکید مشاورین شرکت ما این است که چنانچه مقصد شما برای ادامه تحصیل و یا کار، کشور ترکیه می باشد، بدور از هر گونه توصیه و یا پیشنهادی، مدارکتان را در ترکیه و در یکی از مراکز ترجمه اسناد رسمی یا همان نوتر، این امور را با ضریب اطمینان 100 درصدی انجام دهید.

با انتخاب بسته حرفه ای برای متخصصین و یا مدارک بالاتر ، ترجمه کلیه مدارک مشخص، جهت دنکلیک در مقطع پزشکی عمومی یا دندانپزشکی  (مدارک استاندارد) و مقطع تخصص پزشکی یا تخصص دندان پزشکی (مدارک استاندارد)، کلیه مدارک مشخص شده جهت دنکلیک مقطع دیپلم (مدارک استاندارد) و همچنین ترجمه و نوتر وکالتنامه های تنظیم شده در ایران (امور دنکلیک) بر عهده شرکت می باشد.

نکته مهم :

چنانچه یک متقاضی برای کم شدن هزینه نهایی پروسه معادل سازی، اقدام به ترجمه رسمی مدارک خود در ایران کند، شرکت هزینه ترجمه را از مبلغ نهایی قرارداد کم کرده اما مسئولیتی در قبال تائید یا عدم تائید مدارک متقاضی نخواهد داشت.


یک بسته کامل آموزشی و آزمونی

مطابق با آخرین تغییرات معادل سازی در ترکیه و التزام به شرکت در آزمون معادل سازی، یکی از مهمترین قسمت های این روند، شرکت در آزمون های مورد نظر و کسب حد نصاب قبولی برای رشته های تعریف شده بر اساس آمادگی هر متقاضی بر پایه دسترسی به منابع مورد نظر آموزشی و آزمونی همان رشته مورد نظر می باشد. شرکت ما در تعریفی جدید که برای این میزان از آمادگی متقاضیان جدید ارایه کرده، قصد دارد تا بر اساس شاخصه های زیر :

  • تاریخ عقد قرارداد متقاضی
  • میزان آشنایی به زبان ترکی استانبولی
  • رشته تحصیلی متقاضی
  • تاریخ اتمام تحصیلات متقاضی
  • وضعیت نوع اقامت متقاضی  (ساکنین ترکیه)

منابع اورژینال را ارایه دهد. این منابع که به صورت کتاب از رفرنس های معتبر می باشد شامل بسته کامل و بروز آموزشی و پگ کامل آزمونی جهت آمادگی و موفقیت در آزمون معادل سازی می باشد.

نکته مهم یک :

دریافت منابع و کتابهای اورژینال که به صورت فیزیکی می باشد، بعد از عقد قرارداد به صورت رسمی برای متقاضی امکان پذیر می باشد.

نکته مهم دو :

چنانچه این متقاضیان منابع آموزشی یا آزمونی استاندارد را خودشان تهیه کرده باشند، شرکت هزینه این آیتم را از مبلغ قرارداد کم خواهد کرد.


یک بسته کامل آزمونی

نیاز به توضیح بیشتری نیست. منابع مورد نیاز پشتیبانی کامل شرکت را دارد. یک دوره رایگان - یک دوره با تخفیف


 امور اداری دنکلیک دیپلم

تایید مدرک دیپلم دوره متوسطه متقاضیان ادامه تحصیل در ترکیه یکی دیگر از الزامات جدید می باشد که عدم توجه به این مسئله، مشکلات اداری و گاها قانونی برای متقاضیان بوجود می آورد. شرکت در تمامی بسته های خود و همچنین در بسته های تخفیفی دوره ای، دنکلیک مقطع دیپلم متقاضیان را انجام می دهد.

برای این بسته خدماتی شرکت کلیه امور اداری  مربوط به دریافت دنکلیک دیپلم را تقبل کرده و این امور را به انجام میرساند.


 عضویت در نظام پزشکی

بر طبق قوانین کلی کار و فعالیت حرفه ای برای خارجی ها در کشور ترکیه لازم است تا هر متقاضی جهت دریافت مجوز کار مستنداتی ارایه دهد (قوانین اداره کار). قسمتی از تکمیل این قانون برای پزشکان، عضویت در سازمان نظام پزشکی ترکیه و دریافت شماره نظام می باشد. با انتخاب این بسته، متقاضی می تواند از خدمات مشاوره ای رایگان شرکت جهت عضویت در سازمان نظام پزشکی ترکیه بدون محدودیت استفاده کند. همچنین متقاضیان می توانند بدون پرداخت هزینه (حق الزحمه) انجام این امور را به شرکت واگذار کنند.


 امور اداری اقامت

همانطور که می دانیم ورود به ترکیه برای ایرانیان شامل ویزا نمی باشد و مهر ورود به ترکیه که توسط اداره مرزبانی در یکی از مبادی ورودی زمینی یا هوایی در پاسپورت ایرانیان ثبت می شود، برای اقامت های کمتر از 90 روز، معتبر است. اما چنانچه متقاضیان قصد اقامت بیشتر از 90 روز داشته باشند لازم است تا از اداره مهاجرت ترکیه و بر اساس معیار های قانونی نسبت به دریافت مجوز قانونی اقامت خود بر پایه یکی از آیتم های مورد تایید این اداره اقدام کنند.

انجام امور اداری هر نوع اقامت (بجز شهروندی) برای خدمات گیرندگان این بسته پیش بینی شده است و متقاضیان بدون هیچ گونه دغدغه ای میتوانند انجام این امور را به مشاور اقامتی مجموعه واگذار کنند.

نکته یک :

خدمات مربوط به فرآیند دریافت اقامت قانونی در این بسته برای متقاضی و خانواده درجه یک ایشان به صورت رایگان انجام پذیر می باشد و متقاضی در فرآیند دریافت اقامت، فقط دیون قانونی مربوط به ادارات دولتی و نهاد های زیربط را انجام میدهد.

نکته دو :

در صورتی که برای پرداخت دیون از طریق درگاه های رسمی و دولتی، متقاضی با مشکلات پیش بینی نشده مواجه شود، این مورد نیز توسط شرکت امکان پذیر می باشد.


 موارد اداری مجوز کار

کلیه امور اداری این آیتم (دارای تخفیف)، توسط شرکت امکان پذیر می باشد.

نکته مهم:

در این بسته و برای این آیتم به صورت محدود خدمات مشاوره ای ارایه می گردد.


 آموزش زبان ترکی

متقاضی محترم لطفا" دقت داشته باشید چون مبنای ادامه تحصیل یا دریافت مجوز کار در حال حاضر و بر طبق آخرین تغییرات مصوب در سال 2022 برای خارجی ها داشتن معادل مدرک تحصیلی مرتبط با آن رشته و یا کار مورد نظر می باشد و یکی از شروط معادل سازی برای بیشتر رشته ها شرکت در آزمون معادل سازی زبان ترکی می باشد، عدم تسلط به این زبان درصد موفقیت برای گذر از آزمون را کم می کند. در این بسته شرکت ارایه سطح ابتدایی و متوسط و همچنین سطح پیشرفته زبان ترکی که با عناوین سطح A، سطح B و سطح C شناخته می شوند را با شرایط خوب ارایه می دهد. این نوع آموزش رایگان نیست و مستلزم پرداخت هزینه می باشد اما در مقایسه با کلاسهای دیگر در همین سطح و لول، با قاطعیت می گوییم که سطح آموزش ما بالاتر و هزینه های در نظر گرفته شده نیز بسیار پائین تر می باشد.


 متقاضی محترم چنانچه این بسته را انتخاب کرده اید، میتوانید درخواست رسمی جهت عقد قرارداد برای ما از طریق لینک زیر ارسال کنید . دقت داشته باشید که جهت عقد قرارداد باید مطابق راهنمایی ارایه شده عمل کرده و تمامی باکس های مورد نظر را به دقت و بدون اشتباه پر کرده و برای ما ارسال کنید.

 

درخواست رسمی جهت عقد قرارداد! جهت عقد قرارداد باید مطابق راهنمایی ارایه شده عمل کرده.

 


سنگ دسترنج لبخند (اس دی ال) ©